6. "אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי מה אני, ואם לא עכשיו אימתי " (אבות א יד)

א. בחר/י  נושא אחד ה"בוער בנפשך" וטעון שיפור בבית הספר.
הנושא יכול להיות מן התחום החברתי או הסביבתי ויכול להיות רחב ככל שתרצה/תרצי  
(מראה בית הספר, בזבוז משאבים, ניכור בין תלמידים, אוירה לא טובה וכו')  

ב. פרוט/פרטי את הנושא לשלושה "ביטויים " שלו .
 
(לדוג' אם בחרת מראה בית הספר , הנך יכול לתאר 3 פינות בעיתיות במיוחד.)
1.
2.
3.
ג. בחר/י את אחד ה"ביטויים" של הבעיה (למשל חצר מוזנחת) .
 
ד. תאר את המצב הרצוי מבחינתך מהו המצב הרצוי מבחינתך.
אל תפחד ממצב אידיאלי  מדי או שנראה לא ישים
(למשל חצר נקייה, עם פינות ישיבה מוצלות, גן ירק קטן, ומתקני ספורט שונים)

ה. מה את/ה לבד יכול/ה לעשות על מנת להגיע למצב הרצוי?
 (למשל, להקפיד לא להשליך פסולת בחצר)

ו. מה יכולה קבוצה שמתארגנת לצורך הנושא לעשות?
 (למשל, לשפץ "פינת זוּלה" בחצר בית הספר)

 
ז. מהם המדדים להצלחת השינוי
?
) למשל, השארות החצר נקייה אחרי ההפסקה, תחושה "ביתית" בחצר בית הספר וכו')

ח. מה אתה מתחייב לעשות למען הנושא שלך בשבוע הקרוב? 

שם:         
בית ספר  

דוגמא למילוי סעיף 6