שיעור מתוקשב – בית ספר ירוק |
"מה שאני שומע -אני שוכח, מה שאני רואה-אני זוכר, מה שאני עושה- אני מבין" |
3. הפער הגדול בין ההכרה
והעשייה בוודאי שמת לב כי בין סרגל האכפתיות וסרגל העשייה החיובית ישנו פער גדול מאוד. דון בנושא זה עם חבריך בקבוצת הדיון מה גורם לדעתך לפער זה? מה מונע מאיתנו לפעול לתיקון ושיפור מצב שאנו מודעים לכך שאינו טוב? |
4. " לא עליך המלאכה לגמור
ואין אתה בן חורין לבטל ממנה" (פרקי אבות ב טז)
פעמים רבות הגורם המרכזי לאי
עשייה היא תחושת חוסר האונים מול גודל הבעייה וחומרתה, התחושה של "מה
יכול/ה נער/ה אחד/ת כמוני לעשות מול המערכת " והפחד מאכזבה .תחושה זו
היוותה תמיד אבן נגף למתקני עולם למיניהם. כדי להתמודד עם תחושה זו ולתת
כיוון לפעולה טבעו חברי ועידת כדור הארץ הראשונה (1992) את המשפט "חשוב
עולמי פעל מקומי" .
מה פירוש
המשפט "חשוב
עולמי פעל מקומי" ? כיצד משפט זה מסייע לנו להתחיל ולפעול לתיקון בעיות גדולות? |
7. אני ואתה נשנה את העולם
לחץ
כאן לצפייה בתשובות
התלמידים האחרים . |
8. יוצאים לדרך לאור קריאת התשובות הנוספות והדיון בקבוצה , עדכן את ההתחייבות העצמית לשבוע הקרוב. שלח לעצמך הודעת תזכורת לכך למייל האישי שלך. אם אין לך מייל, הדפס לעצמך פתק תזכורת.
|
|
עדכון אחרון:05/09/2006 |